Uanset hvad du synes er fedt, så prøv at få det perfekte Instagram-opslag. Og så vær bange for at poste det.
Så tag mod til dig for at poste det og bliv mødt med få likes og knap en eneste ny følger til din virksomhed.
Det er vanvittigt.
I dette indlæg vil vi forsøge at gennemgå flere strategier, du eller dine medarbejdere kan bruge til at få mere ud af deres indlæg.
5 strategier til at få flere følgere på Instagram i Norge
1. Optimer din profil
Det er ikke længere nok bare at bruge dit navn og et halvfedt billede af deres logo. De dage er for længst forbi og forbi! Der kan være mange simple trin, som du nemt kan se, men som kan vise sig at være effektive og have en god effekt.
– Vælg et godt brugernavn
Du har brug for et simpelt Instagram-navn, så dem, der kender dit brand, hurtigt kan finde dig.
Så vælg bare et enkelt @Vinyadmedia f.eks. Se Netflix, de har kun @Netflix.
– Vælg et profilbillede, du genkender
Vælg ikke bare et sjovt eller flot billede. Dette er nu en del af din markedsføring, så det er vigtigt, at du vælger et billede, som du gerne vil have folk skal genkende – eller som du gerne vil have dem til at genkende. Hvis du er en privat person, så brug dig selv. Er du dog en virksomhed? Brug logo.
– Bio, bio, bio!
Det er stort set det første, du ser, når du går ind på en Instagram-profil. Og du har kun 150 tegn til at vælge en perfekt bio.
Tænk lidt over det, og vælg så, hvordan du vil fortsætte.
– Optimer dine historier.
Instagram-historier er en god måde at informere om simpel information. Det gør det hurtigere at finde ud af information og får også profilen til at se mere professionel ud.
Lad os se på et eksempel:
Vi ser en god bio.
Link til deres hjemmeside.
Logo på deres profil.
Derudover bruger de historier til at frigive information og fremvise produktet.
2. Find ud af, hvem der er dine Instagram-følgere
Du ved måske allerede, hvem du gerne vil have til at følge dig, men hvis du ikke ved det, er det meget svært at skabe indhold, der giver resultater.
Så hvis du vil have flere Instagram-følgere, skal du fokusere på, hvem du vil interagere med. Find ud af, hvad de vil have, og hvad de synes er værdifuldt.
Du kan bryde det ned til
– Hvor bor de?
– Hvad laver de i deres fritid?
– Hvad arbejder de på?
– Hvilke problemer vil de have løst?
– Hvad inspirerer dem?
Når du har et klart billede af dette, kan du finde ud af, hvad du kan gøre bedre for at få dem til at følge dig og øge din trafik.
Hvis du har en virksomhedskonto, lader Instagram dig finde ud af relativt meget af dette, og du kan bruge dette til at forstå, hvad de har brug for.
Et andet eksempel:
Virksomheder, der opfylder alle kravene fra trin 1, og så har en bio, der siger, at de vil rette dette mod industri og medarbejdere.
3. Den samme procedure vinder altid til sidst
så peger de på, at indholdsproduktion, der produceres støt, er den bedste måde at bygge dit brand på.
Udover at tage et dybt dyk ned i mange undersøgelser, kan vi snakke lidt om, hvorfor det hjælper.
Tillid. Har du et indholdsproduktionsselskab, der producerer indlæg hver uge? Det skaber tillid til din virksomhed. Hvis en privatperson går ind i en virksomhedsinstracy og så ser det for 2 måneder siden, gik de glip af noget. Kan du forestille dig, hvad kunden tænker så?
Men det behøver ikke nødvendigvis kun at være indholdet, som skal have samme procedure, og altid have samme tema gennem hele din profil, mens farve og andet kan genkende dig. Hjælper meget med det.
Læg en plan og hold dig til planen!
ex:
Mest atleter og kendte sportsfigurer. Indholdet af billedet er normalt motivationsdrevet.
4. Opret det bedste indhold, du kan forestille dig
Instagram har over en milliard aktive brugere hver måned, og omkring 500 milioner daglige brugere, det betyder, at det er et af de mest populære sociale medier.
Hver dag vokser Instagram, og i et hav som og lignende indhold kan det være, at det påvirker dit Instagram relativt negativt.
Så vi vil se lidt ud på det.
Gør gode videoer eller billeder
Platformen har givet dig mange kunstneriske friheder, så hvis du vil have opmærksomhed, bør du fortjene det!
Af høj kvalitet fotos, samtidig gode farver og visuelt afslappende!
Gør gode billedtekster
Enkel og god billedtekst gør det nemt for dig at formidle dit mærke. Derfor bør du gøre det nemt, holde det kort og klart.
5. Højre tid eller rigtigt sted?
Nå, det kan naturligvis høres, at begge skal være på plads. Husk at sende medierne, hvor det passer til, og Instagram Media på Instagram. På samme tid skal du huske på, at du skal skrive på det godt, så du får mest ud Instagram likes
Hvis du er et internationalt mærke, skal du også tænke på tidsforskelle. Det er vigtigt for enhver person på Instagram og få momentum på sine stillinger, så de kan øges af Instagram selv.
Husk at bruge forskellige analyseværktøjer.
Så hvordan får du flere tilhængere på Instagram som en virksomhed?
Nå ved at følge disse tips så tydeligt. Det skal give dig en stylus om, hvor du skal starte, og hvad du skal gøre for at øge din trafik. Vi bruger mange disse taktikker, og det er små og enkle trin for at blive bedre.
Vi selger Instagram følgere og automatiske kan lide, hvis processen skal være for langsom eller ikke rentabel.
Hvilke foranstaltninger har du gjort for at få flere tilhængere?