Vilkår for bruk
- Levering af produktet / Service: I nogle tilfælde er procestiderne langsommere, og det tager lidt længere tid, før din ordre er færdig. I dette tilfælde anbefaler vi at kontakte os for hjælp. Krav til manglende levering skal sendes til kundeserviceafdelingen skriftligt inden for 7 dage efter booking.
- Ikke-beskrevet produkt: Sådanne problemer skal rapporteres til kundeservice inden for 7 dage efter købsdatoen. Der skal fremlægges klare beviser, der viser, at det købte produkt / service ikke er som beskrevet på hjemmesiden. Klager, der kun er baseret på kundens falske forventninger eller ønsker, anerkendes ikke.
- Kunden ønsker at annullere tilbagebetaling af produkt / service betaling og er inden for 7 dage til den sidste betaling. Hvis der foretages en anmodning om refusion efter 7 dage, er kunden ikke berettiget, og en aflysning vil blive gennemført på alle fremtidige faktureringer. Kunden kan fortsætte med at modtage tjenesten til slutningen af faktureringscyklussen, eller vælge hurtigstoppet for produktet / tjenesten.