Hvis du er bekendt med Instagram, så behøver du ikke en stor introduktion til Instagram-historier.
Det hele startede med en kopi af Snapchats historier, men siden er det kommet langt og blevet en banebrydende måde at markedsføre sig på.
Med mere end 500 millioner aktive Instagram-brugere vil vi forsøge at lave en guide her, så du kan gøre din danske virksomhed større ved å købe instagram følgere
Vi kan sige, at der er mange mennesker, der ikke bruger historier, som de burde bruges, men dem, der gør, oplever stærk markedsføring og en nem måde at give mere “brand awareness“.
Lad os se på det!
Sådan får du flere visninger på Instagram, for virksomheder i Danmark
Mange virksomheder er gode til at lægge nye billeder op, og samtidig få flere af deres norske Instagram-følgere til at interagere på deres profiler. Men utroligt mange mennesker kæmper med at gøre simple ting for at få flere følgere i Danmark.
Men spørgsmålet er igen, hvordan man får flere visninger på Instagrams historier. Lad os se på et par enkle strategier.
Bruk danske #tags
Nå, du behøver ikke gøre det så svært. Men uanset hvad dit yndlingstag er, er det vigtigt at bruge dem – og hvis du har brugt Instagram i et stykke tid, ved du, hvor meget de kan hjælpe dig med at nå ud til nye brugere.
Men ved du, at de også bruges til historier, og er mindst lige så vigtige der? Det gør de, så hvis du bruger dem flittigt der og så vil du uden tvivl opleve, at flere ser dem.
Instagrams algoritme er både på billedfeedet og storyfeedet. Bruger du gode #tags, vil du uden tvivl få flere views på dine Instagram-historier – og dermed kan dine følgere måske også dele din historie. Så du får flere norske likes eller følgere på dine billeder.
Der er ingen grænser for, hvor kreativ du kan blive med dine tags!
Se på Nikes tags her:
Et lille hurtigt tip, hvis du ikke vil have hundredvis af tags på dine stories – er det muligt at skjule dem under et klistermærke eller GIFS, for eksempel ved at skifte farve.
Giveaway – eller konkurrencer om historier?
I Danmark er det meget populært at afvikle konkurrencer, og mængden af tillid gør, at det er nemt for norske følgere at lade sig rive med og turde deltage i konkurrencer.
Det betyder, at dine kunder nærmest bliver amok af dine historier, i hvert fald hvis du har tekst, der betyder, at de skal kigge længe på dem for at deltage i konkurrencer. For hvem vil ikke have gratis ting leveret til døren?
Det vil skabe mere tillid, mere “retention” på dine synspunkter, brandtillid og endda nye følgere på Instagram!
Lad os gennemgå, hvad der kan være relevant;
Konkurrencer af høj værdi
Nå, hvis du vil have enorm trafik på dine historier, er det kun din tegnebog, der stopper dig. Med en ferierejse på spil bare for at like et billede? Ja, så kan du regne med enorme mængder af likes.
Sælg dit produkt på samme tid
Du kan bruge dine historier til at sælge dine produkter, få dine følgere til at gøre forskellige ting for at deltage i konkurrencen om at vinde dette produkt.
Skab indhold med dine kunder
Du kan få konkurrenter til at skabe indhold for dig. For eksempel. så kørte Redbull en kampagne, hvor det bedste billede af en Redbull vandt en æske Redbull. Der er ingen grænser for kreativiteten, når der er så mange mennesker, der er med!
Dansk Quiz & Valgometer
En anden nem måde at øge dine visninger på Instagram-historier.
Ved at køre spørgsmålsrunder eller quizzer på dine historier giver du dine følgere en chance for at lære dig bedre at kende og få flere interaktioner med dig som brand. Jo flere mennesker, der er på dine historier, vælger at klikke på deres historier, jo flere visninger synes Instagram, at denne historie fortjener.
Det er ikke kun historier, det virker også, det kan hjælpe med interaktioner på alle platforme.
Der er ingen grænser for hvor kreativ du kan være, i dette eksempel bruger vi DiscoveryPlusin, hvor de promoverer et show de havde om mad. En simpel afstemning, der gør det nemt og sjovt, samtidig med at de øger deres synspunkter og engagement.
Spørg interessante spørgsmål
Hvis du vil øge dine synspunkter på Instagram i Danmark, så spørg ikke helt Vanilla-spørgsmål. Spørg om noget, der engagerer folk og vil gøre dig som et mærke mere betydeligt!
Hvis du ikke nødvendigvis har mange spørgsmål og spørger, så kan du bruge “Spørg mig noget” klistermærke for at få flere visninger på dine tilhængere.
Hvis du vil nå ud til mere, så kan du også have historier på forskellige sprog. Skal du for eksempel followers kunne du have kørt et spørgsmål rundt på dansk!
Ved at spørge rent om sjove spørgsmål, så vil du uden tvivl få flere interaktioner på dine synspunkter og flere visninger!